Välkommen

Välkommen till Söderåsen i Skåne… och välkommen till Naturskyddsföreningen Söderåsen.  Vi presenterar här föreningens program och dessutom kurser och andra aktiviteter i Skåne med anknytning till djur och natur. Bli medlem: För att då vara säker på att du blir medlem hos oss, dvs Naturskyddsföreningen Söderåsen – så skicka ett mejl hit.

Om du vill bli prenumerant på vårt medlemsblad ”Söderåsbladet” som kommer ut två gånger per år betalar du minst 50 kr till vårt plusgiro 86 63 59-3 och anger att betalning avser prenumeration av Söderåsbladet. Glöm inte att ange ditt namn och adress på inbetalningen.

Kontakta gärna någon av oss i styrelsen för att få mer information om vår verksamhet.

Bli medlem

Kontakta någon av oss i styrelsen - se meny: Om oss - eller ansök direkt på Naturskyddsföreningen.

Bli medlem

Vi samarbetar med Studiefrämjandet

Föreningen samarbetar med Studiefrämjandet och övriga kretsar av naturskyddsföreningen i Nordvästskåne, kring olika aktiviteter. Studiefrämjandet har arbetat med djur och natur sedan organisationen startade 1959 och de flesta av våra medlemsorganisationer är verksamma inom natur- och miljöområdet.

Studiefrämjandet