BroHallMedlemskap i Naturskyddsföreningen

Genom medlemskap i Naturskyddsföreningen blir du som bor i Åstorp eller Bjuv automatiskt medlem i Naturskyddsföreningen Söderåsen. Bor du i en annan kommun finns det möjlighet att anmäla sig för kretsmedlemskap i Naturskyddsföreningen Söderåsen ändå. Ta kontakt med någon av oss i kretsens styrelse så ordnar vi det.  I medlemsavgiften till Naturskydds-föreningen ingår tidskriften Sveriges Natur 6 nr /år och dessutom vårt lokala Söderåsblad med två nummer per år.

Stöd den lokala naturvården

Genom medlemskap i Naturskyddsföreningen blir du som bor i Åstorp eller Bjuv automatiskt medlem i Naturskyddsföreningen Söderåsen. Bor du i en annan kommun finns det möjlighet att anmäla sig för kretsmedlemskap i Naturskyddsföreningen Söderåsen ändå. Ta kontakt med någon av oss i kretsens styrelse så ordnar vi det. I medlemsavgiften till Naturskyddsföreningen ingår tidskriften Sveriges Natur 6 nr /år och dessutom vårt lokala Söderåsblad (2 nr/år och programblad för vår resp. höst).

Ge bidrag...
prenumerera på Söderåsbladet
plusgiro 866359-3
Naturskyddsföreningen Söderåsen eller kontakta
kentsune@telia.com, Kent Ivarsson kassör

kretsens styrelse

Hela familjen för 365 kr per år

Vill du göra något för naturen - bli medlem i Naturskyddsföreningen. För att uppleva vad vår verksamhet innehåller hälsar vi Dig välkommen att delta i våra vandringar och andra aktiviteter.